.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز تبليغات دور دوم انتخابات مجلس هشتم

تبليغات انتخاباتي حوزه‌هايي كه در دور اول انتخابات تكليف نماينده مجلس آن حوزه مشخص نشده است دقايقي پيش آغاز شد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، تبليغات انتخابات در 54 حوزه‌ايي كه تكليف نماينده مجلس هشتم آن در روز اول انتخابات مشخص نشد دقايقي پيش آغاز شد.
با گذشت 34 روز از برگزاري انتخابات مجلس هشتم در زمستان سال گذشته خودنمايي بهاريي‌هاي مجلس هشتم از بامداد امروز آغاز و تا ساعت 8 صبح روز پنجم ارديبهشت ادامه خواهد داشت.
انتخابات مجلس هشتم در مرحله اول تكليف 210 نماينده از 156 حوزه انتخابيه را مشخص كرده و رقابت براي 80 كرسي ديگر مجلس هشتم به صندوق‌هاي رأي روز ششم ارديبهشت بستگي دارد.
شوراي نگهبان صحت انتخابات در 54 حوزه‌ايي كه قرار است انتخابات دور دوم در آنها برگزار شود را تأييد كرده و صحت حوزه‌هايي كه به تأييد اين شورا نرسيده نياز به تأييد تا اين لحظه نداشته است.
معاون حقوقي و امور مجلس وزارت كشور پيش از اين اعلام كرده بود در حوزه‌هايي كه انتخابات مجلس هشتم به دور دوم كشيده است بايد حتماً انتخابات دور اول آن به تأييد شوراي نگهبان رسيده باشد و در غير اينصورت تكليف نماينده آن حوزه به انتخابات مياندوره‌اي مجلس هشتم موكول مي‌شود.
موسي‌پور همچنين از عدم تغيير نحوه تبليغات دور دوم نسبت به دور اول انتخابات خبر داده و افزود: چاپ عكس فقط در قالب زندگي‌‌نامه مجاز است و الصاق هرگونه مواد تبليغي ممنوع مي‌باشد اما گروه‌ها و احزاب مختلف مي‌توانند با نصب بنر بدون ذكر نام كانديد مورد حمايت خود و به جهت حضور حداكثري مردم الصاق تبليغ داشته باشند.
در حوزه انتخابيه تهران با داشتن بيشترين تعداد نماينده در مجلس تبليغ 19 نماينده كه همگي آنها جزو جبهه متحد اصولگرايان بوده‌اند در دور اول مشخص شده و 22 نفر براي انتخاب 11 نماينده ديگر در ششم ارديبهشت با يكديگر رقابت مي‌‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.